Poniedziałek, 11 grudnia 2017 News Czarna lista Wydarzenia Mobile Pobierz na Windows PhoneMobile Kontakt

Zaloguj się Zarejestruj się

GenITY pomoc


Pytania dotyczące konta GenITY

  • Dlaczego nie mogę utworzyć nowego konta?
  • - Być może rejestracja została wyłączona lub nie możesz zakładać już kont ze swojego stanowiska bądź niepoprawnie wypełniasz formularz rejestracji.

  • Dlaczego nie mogę się zalogować?
  • - Logowanie mogło zostać tymczasowo wyłącznone lub twoje konto zostało zablokowane bądź usunięte.

  • Zapomniałem hasła, co zrobić?
  • - Obecnie nie udostępniamy funkcji odzyskiwania hasła, jednak możesz starać się o jego odzyskanie drogą mailową.

  • Jak skutecznie zmienić avatar konta?
  • - Należy pamiętać że plik nie może mieć więcej niż 15kB i musi być tylko i wyłącznie w formacie .jpg, .gif lub .png.

  • Dlaczego należy podawać dane osobowe do konta?
  • - Dane osobowe są wymagane, jeżeli chcesz w pełni korzystać z naszych funkcji. Pamiętaj, że wymagamy tylko podstawowych danych typu: imię, nazwisko bądź wiek.

    Pytania dotyczące GenITY Mobile

  • Gdzie mogę pobrać wersje na Androida lub iOS?
  • - Obecnie nie oferujemy aplikacji na mobilne systemy operacyjne.

  • Nie działa mi strona mobilna pod adresem genity.pl
  • - Jeżeli się tak dzieje, wystarczy że w pasku URL wpiszesz m.genity.pl, jednak staramy się aby było to wykonane automatycznie

    Pozostałe pytania

  • Jakiej przeglądarki najlepiej używać do GenITY?
  • - Do użytku naszych witryn rekomendujemy przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Opera 15+, w pozostałych przeglądarkach strona także działa, jednak aby wszystkie funkcje działały poprawnie zalecamy ww. pozycje.

    Copyright © 2013-2015 GenITY Network. All rights reserved O GenITY Regulamin Prywatność

    PLPolski Pomoc