Pytania dotyczące konta GenITY
Dlaczego nie mogę utworzyć nowego konta?
- Być może rejestracja została wyłączona lub nie możesz zakładać już kont ze swojego stanowiska bądź niepoprawnie wypełniasz formularz rejestracji.
Dlaczego nie mogę się zalogować?
- Logowanie mogło zostać tymczasowo wyłącznone lub twoje konto zostało zablokowane bądź usunięte.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
- Obecnie nie udostępniamy funkcji odzyskiwania hasła, jednak możesz starać się o jego odzyskanie drogą mailową.
Jak skutecznie zmienić avatar konta?
- Należy pamiętać że plik nie może mieć więcej niż 15kB i musi być tylko i wyłącznie w formacie .jpg, .gif lub .png.
Dlaczego należy podawać dane osobowe do konta?
- Dane osobowe są wymagane, jeżeli chcesz w pełni korzystać z naszych funkcji. Pamiętaj, że wymagamy tylko podstawowych danych typu: imię, nazwisko bądź wiek.
Pytania dotyczące GenITY Mobile
Gdzie mogę pobrać wersje na Androida lub iOS?
- Obecnie nie oferujemy aplikacji na mobilne systemy operacyjne.
Nie działa mi strona mobilna pod adresem genity.pl
- Jeżeli się tak dzieje, wystarczy że w pasku URL wpiszesz m.genity.pl, jednak staramy się aby było to wykonane automatycznie
Pozostałe pytania
Jakiej przeglądarki najlepiej używać do GenITY?
- Do użytku naszych witryn rekomendujemy przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Opera 15+, w pozostałych przeglądarkach strona
także działa, jednak aby wszystkie funkcje działały poprawnie zalecamy ww. pozycje.